Wednesday 23 November 2011

updatinngg 3 *

holla smue ! updating 3 ? wahh ! da mcm drama bersiri je kann ! HAHA ! when the tittle was updating tu makne nye i ave no idea . n combined smue crite je skali guys ! senang je ! *penad gak tangan na taip * !

STARTING NEW LIFE ! 
hmm . i juz wanna start a new life WITOUT u ! can u respect dat ! yup . kalo dlu yeah i was dreaming i will blaa blaa blaa wit u ! but noe i will do anyting WITOUT  u ! hmm but im really thankful ! ma fren always support me from behind . when i down . they give their hand to me ! when i sad ! they try to keep me happy ! when i need sumone . they always at ma side ! they always b de besh for me as a fren . n IDOLOVEYOU olls  ma frenn ! tengs have be de besh fer me ! and fer u ! i wish de besh fer yo life . soryy ! saya hanye mampu jadi peneman awak smpai semalam je ! 

KAWAN-2 PEMBAKAR SEMANGAT SAYA 
kawan-2 saya pembakar semangat saya ! dorang selalu jadi yang terbaik . jadi saya xpnah nafikan bila orang ckp saya selalu lebih kan kawan2 saya ! mmg saya selalu lebih kan kawan2 saya ! sebab mereka memahami saya ! lebih baik dari parents saya sendri ! joe , jimbet ,siv and aidil ! thx a lot ! korang spend your time listen to ma sad storie ! thx sbb korang ade when aq btol2 perlukan seseorang !  thx sbb korang bnyk bg semangat kad aq ! korang buat aq tersenyum saat aq menangis ! terima kaseh banyak2 kawann ! 

ROTI TISU + SUSU ! YUMMY !
semalam kann ! i lil bit hungry ! seriously ! mmg lapa gilee ! den like usualy ! kami g makan after abis kje ! hmm terasa na makan roti tisu laa *fer 1st tym laa saya order roti tisu .
roti susu dilimpah kan nan susu ! yummy ! delicious sgt2 ! 1st tym jugak makan roti tisu ! abiz comot2 ! smpai ade serpihan roti susu kad rambot ! susu sampai ade kad mata ! amboi comot nyee aq makan ! haha ! last2 makan roti tisu dengan sudu nan garfuu ! haha ! klakar gile ! abis gelak2 kawan2 aq ! xpeduli ! aq menikmaty btol roti tisuu tuu ! sedapp laa ! na roti tisuu lagii ! 

PERLAWANAN BOLA MALAYSIA VS INDONESIA !
semalam kan final bola malaysia lawan indonesia ! wahh ! nervous gak tgok game bola tuu ! wat de hell indonesia starting game da gol !kecoh je indon2 kad kdai makan bersorak !ee geram kami satu kumpulan ! paztu malysia goll ! kuat2 kami boo kad indon ! padan muke kw ! haha ! den berakhir dengan penalti ! berdebar2 ohh tgok ! den ending malaysia menang ! seronok kami boo dekad indon ! abiz full status di facebook update ! smue bercerita sal malysia menang ! haha ! malaysia mmg besh ! yang x besh xdpt cuty cam org lain jugak ! mane fair ! haha ! 

KELAS MEMANDU YANG MENYERONOKKAN !
sabtu ahad yang lepas . p class memandu wit fren ! driving our own motorcyle g clas . fer de 1st tym abah kasi bawak moto ! hmm . smpai nye d HQ METRO DRIVING to . kami jumpa cikgu yang mengajar kami driving . kami di bawak ke kereta dan diberi kunci kereta ! cikgu ckp bawak kereta sendiri ! waahh ! seronok btol lenjan bawak kereta tu tanpa pengawasan cekgu ! haha ! sabtu ahad nhe ade clas lagi ! xsaba2 lhaa ! heee ! 


sampai sini je lhaa dluu yeaa !
myb akan sambung dengan updating 4 ! 
insyallah ! 
byee blogger ! =)

No comments:

Post a Comment