Thursday 22 December 2011

awak awak . awak bace nhee ea =)

awakk . mesty awak happy kann . xde lagi daa org na bebel kad awak tiap2 pagi . tiap2 malam . tiap2 kali awak buat sesuatuu kan . xde da org na bebel kad awak suruh bgon time maghrib . bebel kad awk kalo awak selalu merayap malam2 balik pagi2 butee kann . xde da org na bebel kad awak bile awak batok ke demam ke selsema ke suruh awak makan ubatt . xde da org na buat awak badmood .xde da org yang na merajuk bile awak x reply mcj or angkad koll . da xde orang yang akan kaco awak bile awak na kua nan kawan-2 awak . xde da orang yang na suruh awak teman dea je selalu . xkan ade da orang yang pakse awak teman dea mcj smpai dea tertido ! haha . mesty x besh kann skid2 kne bebel . skid2 kne suruh wat itu wat ini . xpe . lpas nhe . awak bebas na buat ape daa . xperlu na risau ade org merajuk . okayy =) ! jangan risau . saya x penah mara kad awak . bile awak abai kan saya ! xmara bile awak xpnah pom na kumen ape2 kad wall saya ataw post saya ! xpnah pom marah bile awak na berbalas kumen dengan BFF awak tuu . dunt worry , sekurang2 nye saya tahuu awak ade bff yang take care pasal awak kann =) ! jadi awak jgan laa risau or sebesalah or yang sewaktu dengan nye . awak da na pergi sabah kann . so jage diri k kad sne . kalo rase2 xchat tu . mkn laa ubat . nnty makin truk . awak jugak yang susah .okay =) ! awak . na jadi sebahagian dari awak tuu bukan satu bnda yang senang taw . saya da cbe . bnyk kali saya cube . tapi . mungkin awak xsdar kod . yang awak ttp peluang tok saya jadi sebahagian dari awak , jadi antra org yang penting dlm idup awak . xpe laa . kalo awak happy dengan cara tuu . saya x slah kan awak . pape pom . saya wish de besh tok life awak kayy =) ! saya minx maap sbb selalu bebel kad awak . mungkin awak rase bebelan tu bebelan kosong . tpi semua tu sbb saya na awak jge diri n mase rehad awak . sory pkse awak makan ubat . walaupom awak ckp awak da makan tapi saya taw awak x makan ubat tuu . sya pakse awak makan ubat sbb saya x nk awak saked lebih truk , saya risau ><" sory sebab selalu pkse awak teman saya mcj smpai saya tertydo . saya buat mcm tuu sebab na awak luang kan mase tok saya . sekjap je tapi xpe saya tahuu . awak xboley buat mcm tuu . sbb awak selalu dengan kawan2 awak . srry sebab selalu kco awak tydo tym maghrib . saya taw awak xckop tydo . tapi tydo tym maghrib tuu xelok laa awak . sbb tu saya kejut awak . tapi awak bgon kjap . den tydo balik kann . haha . xpe laa .LAST SEKALI . SOORY SEBAB STATUS SAYA YANG BUAT AWAK SAKED ATY TUHH . SEBENAR NYE TYM TUU SAYA BTOL-2 DA OUT OF CONTROL . SAYA MMG TERASA GILE . AWAK CAKAP AWAK TYDO AWAL . TAPI AWAK UN9 N BERBALAS WALL DENGAN BFF AWAK . SORRY OKAYY =) !*saya wat tulisan caps lock nhe sbb saya btol-2 na minx maap okayy =)  jgn lpe kay jage diri tuu . byye  =)


No comments:

Post a Comment