Monday 5 December 2011

dalam suke ade duke yaww !

oke ., updating lagi . lagi dan lagi dan lagi .
kenapa . sebab kad cni je boley luah kan semua nye . so senang paham kan .
oke .
yayunk ! saya nhe gadis yang lasak ! xde perasaan . dan sebgai nye bile dengan MEMBER ! tapi ckop berbeza bile dengan boyfie okayy ! mungkin bile dengan MEMBE . yayunk xkesah sangat ! BUT when dengan BOYFIE ! semua nye jadi kesahh ! bile dengan boyfie . saya jadi kuat merajukk . abai kan lhaa skid jee . tgok laa saya merajuk okayy . i need full attention . yep . saya na awak selalu bg perhatian kad saya . i dunno how . but i still want it . so how . mampu ta ? mengade + gedix . yup ! bile dengan boyfie . xsalah kod . kod laa . saya cuma na awak ! bg mase kad saya je . boley kann . saya cume na awak bg perhatian kad saya LEBIH dari kawan-2 awak ! xkiree ,. saya na jugakk ! bukan la kate 24 hour dengan saya . cume . bile dengan saya . tlg . luang kan full tym tu dengan saya jee ! saya xkesah if boyfie saya xpandai na show mcm mane dea syg saya depan kawan2 saya ataw kawan2 dea . ckop sekadar saya sorang je tahuu mcm mne .
so i do appriciate u ! pujuk ? oke xrty na pujuk . nvm laa . benda maseh boley blaja . cume jgn abai kan saya time saya merajuk . mcm mane awak noob/fail skali pom . cube je pujuk . sbb saya senang lembut aty . awak bia saya merajuk . tgok mood laa bile saya na okay . so please . b more gentleman ! mengalah . kadang2 kan awak . if kita gado . kalo salah tuu dtg dari saya . saya akan mengalah . xpayah suruh .tapi kalo salah paham tu bukan dari saya . so better awak mengalah . sbb saya akan jadi lembut hati . akan maaf kan awak den minx maap balik . simple like A B and C rite ! spam status fb bile saked aty ! yup ! salah satu cara saya na lepas kan geram . better dari saya maki org kann . so kalo saya geram n spam status bnyk2 tuu ! makne nye saya ademarah ataw geram kad seseorang !
so hope . kalo salah tuu dari awak . juz say im so soryy ! tuu je kod . pape pom saya sayangs awak !
kboi !

No comments:

Post a Comment