Sunday 9 June 2013

Unexpected love =) !

M.A.D !

sayang . kehadiran awak dalam idop saya seperti sesuatu yang tidak dijangka sama sekali sayang . 
awak wujud dalam idop saya sebagai seorang kawan pada mula nya . dan mcm mane . timbul perasaan suka dan sayang pada awak . sebenar nya da lame saya menaruh perasaan dekad awak =) !cuma saya pendamkan sebab saya takod sayang saya pada awak hanya sayang seorang teman . kebetulan mase tu awak pom ade kekasih ati =)! kenapa saya suka awak ? perasaan tu timbul mase kita selalu im dekad  facebook =) !skype together n when u always share ur probs wit me =) ! dat was de truth =) !tapi saya x pnah na bgthu awak . u noe why ? cuz saya takod dan malu kalo awak x rase bnda yang sama . ntah macam mane . satu ketika setelah sekian lame . kita kembali sms wechat whatapps  sebagai . dan kita x pnah declair ape2 hubungan antara kita . cuma kita buad perancangan untuk mase depan =) ! dan saya teramat la gembira bila pekara tu terjadi . since dat time . kita selalu update ape je kita buad to each other . u always gimme a call every single nite . keep company my nite even im to busy wit my work =) ! u always at my side . keep gimme a advise to me . like u said . u want me to be a better person =) ! sayang . i do appriciate wat eva u have done for me =) ! u my sunshine . my love my life u my everting . insyallah u will b mine like wat we ave plan . n im will wait for dat time . fyi sayang . u make me fall in love again =) ! awak terlalu sempurna untuk saya sayang . bagi saya . walaupom awak ade segala bnda yang orang na dalam dunia nhe . awak mcm  seorang budak yang ade permainan yang banyak tapi awak xde kawan untuk bermain bersama . untuk pengetahuan awak . awak lha orang pertama yang buad saya rase betol-ii dihargai . awak x pnah bosan melayan saya . smpai kadang-ii waktu otp pom saya terpakse bia kan awak kejap sebab na buad kje . 
sayang . jujur nya saya rase bersalah sangad when u always said dat " sokay im use to b like dis " bukan maksod saya na bia kan or abai kan awak . tpi saya terpakse sbb saya bekerja . i love u . i miss u dam fucking much . 

No comments:

Post a Comment