Friday 28 June 2013

pengorbanan yang teramat dihargai sayang ! :*

assalam
heyy guys !
bapak ar lame x update .
pasal bz keje . da macam ape da keje . penad na mampos .
ehh bukan na cte sal kje laaa -.-
tuttt tuttt tuttt tuttt
oke sambung . actually aq update blog nhe pasal na share dengan korang yang mr fiance aq yang gemok tinggi masam busuk semua tu laaa . dea minx tranfer keje kad KL atas permintaan aq yang gedix nhe . ahaha .well . dea cakap dekad aq . should b after raya laa kod dea akan tranfer kl . tup tupp 3.7.13 nhe dea lapor diri dekad kl . bapak ar . aq mcm x percaya tapi kena la percaya kann . ahaha . sayang terima kaseh sbb awak sanggop tinggal kan kehidupan gilang gemilang awak dekad jb tok dtang kl . terima kaseh banyak . saya sangad-ii hargai ape yang awak da buad tok saya . terima kasehh tawww . saya janji awak abai kan awak time saya kje jee :D hahaha guraw laa sayang . sejujur nye memang saya appriciate sangad . haa nhe satu lagii . kawan kawan da tanya sapekah M,A,D tuu . ahahaha . saje x nk bagithu dorang . na wat suprise . sbb dorang kenal u kan . n it will b a big suprise to them kalo dorang tahuu . yea laa diam2 berisi gituuu kennn :* . kengkawan nnti aq kenal kan dea kad korang yee . jangan terkejut pulak suda laa . ahahah .
jeng jenggg jenggggg

No comments:

Post a Comment