Thursday 19 December 2013

it time for blog again =)

assalamualaikum guys .
hmm lama nya tak updating blog ni . kesian blog ni terabai . tak macam facebook tu har . well . sebenarnya malas sangat na bukak blog . pasal banyak sangat sejarah sejarah dengan kenangan yang dah terpatri dekat sini . tapi dat all just memory . past is past right =) ! no matter wat ave happen before . i will neva eva turn back again . plus nak kena jaga hati org jugak kan . dari mana ea na mula . terasa macam sedih sangat . :/ hampir 21 tahun 11 bulan . aq berjaya hide my real attitude from other fren . depan kawan-ii sedaya upaya cuba xnak show how sad i am dat time . trying to keep smile even  deep imma heart i was sad .sampai kan kawan-ii aku pom cakap aku mmg xde perasaan . rawk manjang . sampai dorang tanya mcm mana agak nya kalau tibe2 kw yayunk jadi betol-ii pompuan . lemah lembut . but since "dia" ada dalam idop aku . he teach me sumting . dia ajar aku show off my real attitude . sejak dengan dia . aq da pandai terasa . dah pandai sedih . cepat sangad terasa . airmata ? jangan cakap la . kalau x sebab malu da kompom menitik-ii air mata nhe har . dia bagi full attention dekad aku .  24 hour dengan aku . dari aq xpenah langsung minum air masak even saked demam separa nazak pom . sejak dengan dia ada lah jugak sebotol sehari . dari aq langsong x penah kesah kalau terabai . xpenah langsong terlintas nak terasa dengan perkataan ataw perbuatan . sekarang semua nya xboleh . salah sikit . salah cakap ke . salah buat ke . mesty terasa . aq bukan na minx perhatian orang pom . bukan na suruh org bagi perhatian dekad aku pom . aq cuba kontrol semua benda . sebab aku tahu aku na kne jage aty dia mcm dia jage ati aq :'( ! aq bataskan semua bnda . aq xkesah . tapi kadang-ii . terasa malu gila bila pasal hal kecik pom boleh bergadoh depan kawan-ii . memang aq mengaku . baik aku ataw dia . dua dua kepala angin . kalau dulu xkesah pom na perang depan membe-ii . lantak la ape na jadi , jadi lah . tapi tu dulu . sekarang x lagi . kalau sekarang . jangan kata gado . satu perkataan yang membawa maksod xbaik yang keluar dari mulut dia aq mesti terasa . kenapa aq jadi mcm nhe . :'( ! cepat sangat terasa . kadang-ii bila sedih tu aku rasa aku mcm lemah gila . mcm na marah diri sendiri . asal jadi mcm nhe . dulu okay je sekarang kenapa cepat sangad terasa . aq x perlukan perhatian yang melampau-ii baik dari dia . ataw sape-ii . aq appriciate dengan segala ape yang dia dah buat . yup at 1st . aku memang uji kesabaran dia gila gila kaw punya . tapi sape sangka dia boleh sabar dengan karenah aku . sapa sangka dia boleh bertahan dengan perangai aku . tapi kenapa aku xboleh jadi sabar mcm dia . kenapa aku tak sekuat dia :"( ! mcm mana aku na jadi mcm dia . since dia dengan aku . every second . every minute every hour . bila dia dengan aq . i do feel happy . rasa mcm aq suka dimanjakan mcm tu cara . hmmm :'( ! kadang-ii bila na share wit my besh fren tu . ade je yang menggu -.- dia pulak susah btol na nampak muka sekarang . so bila sedih . sedih la sorang-ii . xpayah share dengan orang .

No comments:

Post a Comment